diumenge, 27 de maig del 2007

1er concurs de fotografies del Lakul

Un cop finalitzada la recollides de fotografies ara toca votar-les, a sota podreu veure com s'ha de votar:


El jurat serem nosaltres mateixos (tots els membres del lakul haig presentat foto o no, i fóssin al pont o no), tenin en compte que no ens podem votar les fotos d'un mateix. Cadascú podrà votar tres fotografies de cada categoria, otorgant a la millor que cregui 3 punts, la segona 2 punts i la tercera 1 punt, les votacions s'enviran al correu electrònic ritxiktrixi[arroba]hotmail[punt]com o antoniguix[arroba]hotmail[punt]om (el Ricard i el Toni no voten) especificant la categoria, el número de la fotografia i els punts otorgats.

Hi ha temps fins diumenge de la setmana vinent.

A part de les categories abans esmentades s'ha presentat una fotografia en la categoria freak:


S'admeten vots

Per qualsevol dubte pregunteu a traves de correu electrònic al Ricard o al Toni.

6 comentaris:

xbgras ha dit...

Us heu equivocat!

La meva foto de paisatge l'heu posat adins de activitat, la de grup l'heu posat a paisatge i la d'activitat l'heu posat dins de grup.

Reclamo l'anul·lació del concurs, sinó posaré el tema en mans del meu advocat.

Anònim ha dit...

... no cal dir que això conta com a punt de mite no??

Anònim ha dit...

i tant que si. El molt mite em va fer dubtar i repassar-ho.

Anònim ha dit...

Ja vota la gent? Que guanyo?

Anònim ha dit...

com vols guanya si juanyare jo!!!

Anònim ha dit...

Pero que dius!!!!

Esta clar que la meva foto de la ria de Bilbao és la millor!!!