dimecres, 10 de setembre del 2008

un escrit ego-cèntric

com q últimament ningú posa res, avui l'aclapararé a parlar de mi...

diumenge (7/09/08) els castellers de cerdanyola tot i no tenir pinya (els primeres laterals eren moixiganguers) van decidir començar l'actuació amb un 4d7, jo tirava les fotos de la colla, tot anava bé, fins q es va coronar, a on l'anxeneta es va posar molt nerviosa (no recordo si era nen o nena) i es va emportar tot el pom de d'alt, i com ja he dit abans la minsa pinya ni la van fer servir, l'acotxador i l'anxaneta els van pescar al vol i una dos q anava a caure a terra davant meu, li vaig intentar esmorteir la caiguda amb un braç, a l'altre hi tenia la camera del marimon, ja q ningú del públis se li va passar pel cap intentar agafar-la, finalment, la pobre noia, va caure a terra, però li vaig parar força el cop q inicialment s'hagués fet, em vaig notar q el dit em feia mal així q el joan em va acompanyar a l'ambulància, a on ràpidament vem demanar una bossa de fred i vem marxar a fer el 4d7a.

després del castell, vaig tornar a l'ambulància, a on em van posar una pomada pels cops, i em van dir "eso cruje" i q si em continuava fent mal anés a urgències, despres de l'actuacio i el vermut a casa del costa, em van acompanyar a urgències, a on em van fer 2 rx i em van dir q no tenia res trencat i q anés cap a casa q com a molt em posava un esparadrap lligat al dit del costat pq no m'hi dongués cops.

com q l'any passat ja em van desgraciar un dit entre els de l'ambulància i els d'urgències, ahir a la tarda (8/09/08) vaig anar a veure a les físios, pq l'ultima falange no la movia gens, i em van dir q era raro i no els hi feia bona pinta, q avui al matí m'ho mirés un trauma.

avui al mati (9/09/08), en un moment q no hi havia gaire gent a consultes, m'hi he escapat i el dr fernandez guerrero quan m'ha vist el dit m'ha dit q tenia el tendó trencat q es tenia d'operar ràpidament, i si si, en aquell moment a baixat a quiròfan a mirar si m'ho podia fer i així ha sigut, una hora més tard ja era a quiròfan amb el preoperatori fet a punt d'estar intervinguda!
i res, ara estic amb el dit obert de cap a cap (cosit eh i amb fèrula i embenatge), un mes amb la ma q no puc fer res, ni moure els dits, i tres mesos de recuperació sense fer força! per tant se m'ha acabat la temporada castellera per aquest any!

lo fotut de tot plegat, a part dels castells q és el dit anular de la MA ESQUERRE i jo sóc esquerrana!!!

estic cabrejada, clar amb la pobre noia no, pq almenys li vaig parar un bon tanto però amb els castellers de cerdanyola si, ja q després d'aquesta caigua sense pinya, van intentar el 3d7 dues vegades i el 5d6, molt trist i molt suicides... espero q nosaltres mai haguem d'arribar a aquest punt d'intentar fer castells de 7 amb només mig cordó nostre...

au, després del rotllo q he fotut, només em queda dir, salut i castells!

anneta!

 

3 comentaris:

Anònim ha dit...

El cos humà no és de goma, però sap refer-se ràpidament!!!

Els castellers de Cerdanyola haurien d'aprendre de les seves experiències. Si no, ho pagaran car.

Xavier

Unknown ha dit...

Quin rotllo, ens has fotut !!
No he tingut valor ni de començar a llegir-ho !!

Anònim ha dit...

jejeje, es q si no tothom em pregunta i es llarg d'explicar...