dimarts, 10 de juliol del 2007

Mar o muntanya?

Ja és l'hora que tots hauriem de tenir preparades les vacances. Com les teniu? Des d'aquí aquest bloc, volem saber les vostres preferencies, destins, dates, estris necessaris, cost, ...

Sempre hi ha qui te les vacances programades amb mig any d'antelació. També existeix el típic calçaces que fa el que li diu la parella, per no comentar el ja conegut "faré el que pugui, quatre dies a la platja i quatre a la muntanya".

Comenteu una miqueta les vostres vancancetes i feu delir a tots els/les lectors/es!
Bones vacances!

12 comentaris:

Anònim ha dit...

jo les meves grans vacances seran amb un dit trencat q possiblement me l'hagin d'operar i amb angines... quin gran panorama!

mrpage ha dit...

Muntanyaaaaa!!!! No hi fa tanta calor.

Anònim ha dit...

Per a mi també muntanya. A caminar i a veure si arribem el cantabric pels pirineus aragones, navarres i basc.

Anònim ha dit...

Doncs, jo muntanya, muntanya, una mica més de muntanya, més muntanya, .... muntanya, i mar.

Anònim ha dit...

Jo prefereixo muntanya, encara que el mar també m'agrada (poc temps). No sóc d'aquells qui prepara les vacances amb mesos d'antel·lació, però sempre acabo anant algun lloc, encara que sigui poc temps.

Anònim ha dit...

Jo muntanya, estic farta de la platja. Aquest estiu a Asturies a fer activitats d'aventura !!!
Sònia

Anònim ha dit...

Ei no es per portar la contraria però, el Xavi i jo...platja...es més a Tenerife...però a visitar cosetes...bueno...no se quin coi d'estadi de futbol hi ha per allà però segur que m'hi toca anar...

Anònim ha dit...

hi ha l'estadi a on el barça hi va guanyar dues lligues seguides!!!! Aquest no se'l pot perdre.

Anònim ha dit...

Toni, Jordi, vosaltres no aneu a fer una ruta?

Anònim ha dit...

Si,
Algú s'apunta a fer un trosset ??? O a venir-nos a veure ????
En principi marxem el 29 de juliol des de la boca sud del túnel de Vielha, direcció al Cantàbric, ...

Anònim ha dit...

i si tot va bé arribarem per allà el 16 o 17 d'agost a Irun (Pis Bas).

Anònim ha dit...

DONCS JO UNA MICA DE TOT, JA QUE A GALICIA HI HA UNA MICA DE MUNTANYA I UNA MICA MAR!!!!!!!!
PERO MAJORITARIAMENT, FAREM MAR, MARISC, ALBARIÑO, RIBEIRO....I ALGUN RON AMB COCACOLA CAURA!!!

BONES VACANCES !!!